Lasse Fugmann Kristensen Skrevet September 26, 2017 Rapporter Share Skrevet September 26, 2017 Hej, jeg syntes jeg kan finde mange forskellige svar på dette spørgmål: Skal man bruge 24/24 input eller 24/3 input til..... - Pir sensor (NC)? - alm. tryk? - magnetkontakter? Nogen bruger det ene andre det andet, syntes jeg at kunne forstå rundt på forummet. Hvad har i af erfaringer? Venlig hilsen Lasse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Henning Pedersen Besvaret September 26, 2017 Rapporter Share Besvaret September 26, 2017 Du kan bruge 24/3 hvis du kun skal have nye produkter, PIR, temp osv. i din installation. Lasse Fugmann Kristensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lasse Fugmann Kristensen Besvaret September 26, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 26, 2017 1 time siden, Henning Pedersen skrev: Du kan bruge 24/3 hvis du kun skal have nye produkter, PIR, temp osv. i din installation. Er det også OK at bruge til et alm. IHC tryk? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 EjvindHald Besvaret September 26, 2017 Rapporter Share Besvaret September 26, 2017 Ja Lasse Fugmann Kristensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lasse Fugmann Kristensen Besvaret September 26, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 26, 2017 Tusind tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lasse Fugmann Kristensen
Hej,
jeg syntes jeg kan finde mange forskellige svar på dette spørgmål:
Skal man bruge 24/24 input eller 24/3 input til.....
- Pir sensor (NC)?
- alm. tryk?
- magnetkontakter?
Nogen bruger det ene andre det andet, syntes jeg at kunne forstå rundt på forummet.
Hvad har i af erfaringer?
Venlig hilsen
Lasse
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts