Tino Bay Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Hej Allerførst er jeg nybegynder indenfor dette men jeg glæder mig til at komme til at prøve at se om jeg kan få det til at virke , jeg kan ikke programmere fra min stationære pc, men sætter jeg min bærbare til ude ved controlleren er det ikke noget problem. Min elektriker har leveret denne controlere 120b1202 men jeg har bestilt 120b1400 han sagde at det kunne han ikke forstå han havde bestilt den der var dyreste, men jeg har bedt ham om at ombytte den da jeg har en mail hvori jeg spørger ham om det er 120b1400 jeg får hvor han svarer jep den med viewer, kan jeg kun se controlleren fra min stationære med 120b1400 modellen eller gør jeg noget forkert:( Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lennarth Smed Besvaret November 20, 2008 Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Nu går jeg ud fra at du har ihc net sammen med din ihc installation, så hvis ikke lan kablet er koblet til fra kontroleren til din switch (jeg går igen ud fra at du har sådan en) så kommer du ikke til at se meget fra din stationære PC.Nu når du sætter din bærbar til så skal du ind i administration og sætte controleren op med ip og password når det er gjort og din lan kabel er tilsluttet så kan du via LK visual logge direkte på kontroleren fra en hvilken som helst pc med LK software på.:woohoo: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan Jung-Jensen Besvaret November 20, 2008 Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Har du været inde i Adgangskontrol. Og givet tilladelse til at du må gå på controlleren via LAN.Er controlleren forbundet direkte med din pc. Eller er det over en switch..Hvis det er direkte. Skal du bruger et krydset-kabel.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tino Bay Besvaret November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 svar til smedjeg har ikke ihc net, jeg har ikke været inde og sætte controleren op med ip og password, jeg har tilsluttet den ved min switch.jeg venter med at gøre noget til han har været og ombytte den til 120b1400tak for hjælpensvar til jjjjeg har ikke været inde i adgangskontrol og give tilladelse til at gå på controleren via lan.jeg har forbundet den via switch.tak for hjælpenspørgsmål:bliver det ikke nemmere med 120b1400 end 120b1202samt findes der ikke en bedre brugsanvisning til programmering Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tino Bay Besvaret November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2008 :woohoo: så har jeg fået tilsluttet min stationære pc Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts