Kandersen Skrevet September 24, 2017 Rapporter Share Skrevet September 24, 2017 Jeg ved ikke om det overhovedet er muligt. Men kan man ikke lave et langt tryk i Habpanel eller basic UI. Jeg synes ikke jeg kan få det til at virke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 JanneSjo Besvaret October 3, 2017 Rapporter Share Besvaret October 3, 2017 jag provade openhab 1.7 för länge sedan och har just installerat igen ännu så länge bara zwave - ska få igång IHC senare. Men jag har läst i något openhabforum att man kan sätta en tidsram på signalen t ex 100ms och då t ex ha en speciell knapp för långt tryck (eller säkert finns smartare lösning) jag tror att man kan sätta en sådan tidsram och koppla den till utgången. Men om det går att få det dynamiskt vet jag inte än kanske det går att skapa kod som hoppar i steg beroende på hur länge man hållit in knappen. Jag är också intresserad av att få det att fungera iallafall. Även mostvarande att ett längt tryck på IHC knapp ska kunna dimra en Zwave dimmer - det vill jag få till också Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret October 4, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 4, 2017 Det er ikke muligt at definere mere end 2000ms i items filen. Hvis man definere mere end det, så får man fejl. Den speciel knap du skriver om, den har jeg ikke hørt om. Men det lader til, at der åbenbart ikke er ret mange som savner den her funktion, hvilket undre mig en hel del. Fortrådede dimmere er trods alt mere normalen. Så jeg forstår slet ikke at jeg overhovedet skal sidde med det her problem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 wilsky Besvaret October 7, 2017 Rapporter Share Besvaret October 7, 2017 Er ny til Openhab efter iOS11 arkiverede min IHC iPhone app. Har selv 9 stk. UNI 400 IHC/SA dimmere, som umiddelbart ikke er så nemme at styre i Openhab. Kan få dem slukket/tændt via HomeKit. Men hverken lysstyrke eller status ser ud til at fungere desværre. Ville nu have været rart med understøttelse. Hilsen Kristian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret October 8, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 8, 2017 Lysstyrke får du aldrig til at virke, det kan Uni400 slet ikke. Men du kan godt få en status på om den er tændt eller slukket. Det ligger Fb 1.2.02b Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kandersen
Jeg ved ikke om det overhovedet er muligt. Men kan man ikke lave et langt tryk i Habpanel eller basic UI. Jeg synes ikke jeg kan få det til at virke.
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts