Søren V. Skrevet September 23, 2017 Rapporter Share Skrevet September 23, 2017 Er der nogle der kan hjælpe med et forslag til FB, til styring af el tracing på vandrør i en stald Der er monteret varmekabel på vandrør, men for at spare på strømmen vil jeg gerne kunne starte udgangen ved en lavere temp. end kablet er sat til kablet er selv regulerende (starter ved +5 grader og stopper ved +8 grader jeg vil montere en fugt og temperatursensor i stalden LK nr. 507D6532 (fugt er blot for info, til appen) Forestiller mig at den skal kunne fungere således: Når temp når +2 grader starter tracingen og stopper ved + 4 grader udgang til indikator (diode på svagstrømstryk) mulighed for at slukke / tænde manuelt på tryk hvis manglende signal fra temp sensor sættes udgang til ON Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Klaus Larsen Besvaret September 24, 2017 Rapporter Share Besvaret September 24, 2017 Du kan eventuelt montere denne temperatur sensor på dit varmerør Zigza Type-B Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret September 24, 2017 Rapporter Share Besvaret September 24, 2017 Kan vedhæftede bruges. Søren.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Søren V.
Er der nogle der kan hjælpe med et forslag til FB, til styring af el tracing på vandrør i en stald
Der er monteret varmekabel på vandrør, men for at spare på strømmen vil jeg gerne kunne starte udgangen ved en lavere temp. end kablet er sat til
kablet er selv regulerende (starter ved +5 grader og stopper ved +8 grader
jeg vil montere en fugt og temperatursensor i stalden LK nr. 507D6532 (fugt er blot for info, til appen)
Forestiller mig at den skal kunne fungere således:
Når temp når +2 grader starter tracingen og stopper ved + 4 grader
udgang til indikator (diode på svagstrømstryk)
mulighed for at slukke / tænde manuelt på tryk
hvis manglende signal fra temp sensor sættes udgang til ON
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts