Torben Nielsen Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Hej er der en eller anden der kan hjælpe mig med et program til udv.lys, der findes ikke nogle færdig funktionsblok for mine betingelser.:woohoo: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Jung-Jensen Besvaret November 18, 2008 Rapporter Share Besvaret November 18, 2008 Det skal der som end nok være..Skriv hvordan du ønsker blokken skal være.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens M. Kofoed Besvaret November 19, 2008 Rapporter Share Besvaret November 19, 2008 Angående styring af udendørs lys kan du kigge på det jeg har lavet i denne Tråd.Det er godt nok programmeret i version 1, men tag et kig.med venlig hilsenJens M. Kofoed Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens M. Kofoed Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Så fik jeg lavet den til version 2 [file name=Udend_rs_lysstyring.zip size=5521]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Udend_rs_lysstyring.zip[/file]Med venlig hilsenJens M. KofoedUdend_rs_lysstyring.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Tino Bay Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 kan jeg bruge den uden at jeg har pir ????hvad skal jeg lave om hvis jeg gerne vil have at den skal tænde om morgen og slukke 1 time senere samt tænde sidst på eftermiddagen og slukke om aften Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Tino Bay Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 kan jeg bruge den uden at jeg har pir ????hvad skal jeg lave om hvis jeg gerne vil have at den skal tænde om morgen og slukke 1 time senere samt tænde sidst på eftermiddagen og slukke om aften Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens M. Kofoed Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Det kan du sagtens.I stedt for PIR kan du jo bare bruge et akm. tryk. Indgangen skal jo blot have en ON. PIR timeren sætter du så til en time. Hvis du kan bruge funktionen med at lyset tænder når skumringsrelæet går ON (når det er mørkt) om eftermiddagen her om vinteren, men ikke har brug for det om formiddagen, kan du evt. slette "tænd morgenlys via ur" funktionen. Vil du have lyset skal tænde om eftermiddagen via uret, så brug "tænd morgenlys via ur" funktionen. Sæt tiden til det tids punkt du måtte ønske det skal tænde. Hvis det godt må være lyst, på det pågældende tidspunkt så slet betingelsen at indgangenfor skumringsrelæ skal være onmvh.Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Torben Nielsen
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts