Jeg har en Wireless Stikkontakt og et Wireless Kombi Relæ med samme fejl?
Når jeg prøver at tænde en af dem, ved at trykke på tænd, tænder de ikke.
Trykker jeg derefter på sluk og så tænd igen, tænder de hver især.
Jeg er i gang med at flytte det hele til Domoticz og tænkte dette ville fjerne denne fejl i forhold til programmeringen af Visual, og har derved prøvet at fjerne det hele fra Controlleren og unlinke og linke dem i igen til et tomt projekt og genstartet kontrolleren
Uden det har virket.
Er der nogen der har et forslag til at fixe det, køre Wireless Kombi Relæ uden forbindelse til Controlleren er der intet problem
Andet eksempel:
Lige nu står Kombien til Tændt i IHCRemote, trykker jeg på sluk går der 1-2 sek. også ændre den sig selv til tænd status.
Spørgsmål
Lachris
Hej,
Jeg har en Wireless Stikkontakt og et Wireless Kombi Relæ med samme fejl?
Når jeg prøver at tænde en af dem, ved at trykke på tænd, tænder de ikke.
Trykker jeg derefter på sluk og så tænd igen, tænder de hver især.
Jeg er i gang med at flytte det hele til Domoticz og tænkte dette ville fjerne denne fejl i forhold til programmeringen af Visual, og har derved prøvet at fjerne det hele fra Controlleren og unlinke og linke dem i igen til et tomt projekt og genstartet kontrolleren
Uden det har virket.
Er der nogen der har et forslag til at fixe det, køre Wireless Kombi Relæ uden forbindelse til Controlleren er der intet problem
Andet eksempel:
Lige nu står Kombien til Tændt i IHCRemote, trykker jeg på sluk går der 1-2 sek. også ændre den sig selv til tænd status.
Mvh.
Christian
Link til kommentar
Del på andre sites
15 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts