Lennarth Smed Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 HejDet er jo en heltny verden der åbner sig nu når man finder ud af at man kan lave sine FB'er... :woohoo: Problemet er bare at hvordan f... gør man.. jeg kan se at man kan indsætte forskellige ting såsom timer, tæller, dato osv... den del er ikke så svær, det er mere over på den anden side hvor man laver selve programmet.:silly: Jeg forstår ikke hvordan man stille betingelserne op så programmet virker som det er til tænkt. Er det nogle herinde som kan give en beskrivelse at hvordan gør evt. med et simpelt program, eller komme med link til hvor man lærer om sådan noget. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Agdestein Besvaret November 17, 2008 Rapporter Share Besvaret November 17, 2008 har du prøvet og kigge i nogle af de eksisterende funktionsblokke. Der kan man hente lidt inspiration. Det var sådan jeg kom igang... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lennarth Smed Besvaret November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 17, 2008 ja, det har jeg prøvet, men jeg synes stadig ikke det giver nogen mening.. Kiggede bl.a. i en her fra siden af som hedder "blink med stop" den er rimelig simpel.Hvodan får jeg flere betingelser ind? og skal man bare skrive hvordan betingelsen skal se ud? eller er der en bestemt måden og skrive det på? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lennarth Smed Besvaret November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2008 Jeg har fundet ud af det, men det kan da godt være at jeg vender tilbage hvis der er nogle spørgsmål til brugen af nogle af indstillingerne.. f.eks. Flag hvornår er det smart at bruge det? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Agdestein Besvaret November 18, 2008 Rapporter Share Besvaret November 18, 2008 du siger bare til Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts