Mikael l Skrevet September 6, 2017 Rapporter Share Skrevet September 6, 2017 Hej Hvad har i andre brugt til at forlænge kablet på ihc magnet kontakterne med? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Benjamin E Besvaret September 8, 2017 Rapporter Share Besvaret September 8, 2017 E På 6/9/2017 at 19:07 , Mikael l skrev: Hej Hvad har i andre brugt til at forlænge kablet på ihc magnet kontakterne med? Jeg har brugt almindeligt netværkskabel og loddet lederne sammen. De magneter der sidder tæt på hinanden så kablerne kunne nå sammen har jeg samlet så jeg brugte alle 8 ledere i netværkskablet, så var der ikke så mange kabler der skulle ind i mine samle dåser i skunken. hvade det været i dag havde jeg brugt de små klemme muffer i stedet for at lodde men den gang vidste jeg ikke at de fandtes. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret September 12, 2017 Rapporter Share Besvaret September 12, 2017 På 06-09-2017 at 19:07 , Mikael l skrev: Hej Hvad har i andre brugt til at forlænge kablet på ihc magnet kontakterne med? Jeg bruger 4X0,6 PTK købes bla. her Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mikael l
Hej
Hvad har i andre brugt til at forlænge kablet på ihc magnet kontakterne med?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts