Jesper Laager Skrevet August 30, 2017 Rapporter Share Skrevet August 30, 2017 Hjælp ønskes. Jeg har lige modtaget tangenter, der er lasergraverede. Jeg synes dem der er monteret i de kontakter, jeg vil skifte sidder alt for godt fast. Er der nogle hints/ vejledninger til hvordan man skifter tangenterne nemmest. Pft. Jesper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret August 30, 2017 Rapporter Share Besvaret August 30, 2017 Hvis det er fortrådede tryk så skal hele trykket løsnes fra vægen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret August 30, 2017 Rapporter Share Besvaret August 30, 2017 Det er noget rigtig bras med tangenterne i de fortrådede tryk. Netop som Henning siger, så skal man have hele trykket ud. Og selv der kan det drille. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Holm Larsen Besvaret August 31, 2017 Rapporter Share Besvaret August 31, 2017 Det er bare at løsne de 2 små skruer der sidder bag dækpladen og så en skruemaskine på så er de løsnet på 10 sek. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ahog Besvaret February 13, 2018 Rapporter Share Besvaret February 13, 2018 On August 31, 2017 at 8:44 PM, Peter Holm Larsen said: Det er bare at løsne de 2 små skruer der sidder bag dækpladen og så en skruemaskine på så er de løsnet på 10 sek. Kan du uddybe hvordan man skifter tangenter? Hvis jeg fjerner dækpladen mellem to de tangenter og tager de to skruer bagved ud, synes jeg stadig tangenterne sidder ekstremt godt fast. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 13, 2018 Rapporter Share Besvaret February 13, 2018 De sider vel "bare" fast i malingen. Skær forsigtigt rundt langs kanten og lirk dem fri. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ahog Besvaret February 13, 2018 Rapporter Share Besvaret February 13, 2018 Det jeg mener er at jeg kan tage de to skruer ud, men det gør det ikke umiddelbart nemmere at få tangenterne af. Jeg skal forhåbentlig ikke have hele rammen af for at skifte tangenter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 13, 2018 Rapporter Share Besvaret February 13, 2018 Din ramme sider meget tæt på trykket, men ved siden af skrugerne er det lige plads til en monteringsskruetrækker, vib forsigtigt i begge sider. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret February 14, 2018 Rapporter Share Besvaret February 14, 2018 Det er desværre betydelig nemmere, hvis du tager rammen af først. Det LK har lavet er en skidt konstruktion. Heldigvis er det ikke noget man gør tit. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 14, 2018 Rapporter Share Besvaret February 14, 2018 6 minutter siden, Kandersen skrev: Det LK har lavet er en skidt konstruktion Man kan også sige at de har lavet en sikker konstruktion som forhindrer tangenten i utilsigtet at løsne sig. Elektrikeren ved jo godt hvad han skal gøre for at skifte. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Holm Larsen Besvaret February 14, 2018 Rapporter Share Besvaret February 14, 2018 10 timer siden, Henning Pedersen skrev: Man kan også sige at de har lavet en sikker konstruktion som forhindrer tangenten i utilsigtet at løsne sig. Elektrikeren ved jo godt hvad han skal gøre for at skifte. Det er nemlig den rigtige forklaring. Det er typisk kun højst 1 kan man skifter tangenterne. Men det er da ikke det store lige at tage rammen af, hvis det er det. Nu skal man heller klynke uden reel grund. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 IkkeSåGørDetSelvFyr Besvaret April 27 Rapporter Share Besvaret April 27 Hej alle. Jeg prøvede at følge Jeres vejledninger, men er ikke den store gør det selv fyr, så det var først da jeg fandt denne vejledning: http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/97590_06.pdf at det gik op for mig at løsningen er: - bræk dækpladen forsigtigt af, så du kommer ind til de to små skruer. - skru skruerne ud, så hele kontakten hænger i ledningerne. - bræk forsigtigt kontakten ud af rammen - kontakten skal ud af forsiden af rammen (det var dette punkt jeg havde misset) - nu giver det sig selv, hvordan du få vippet tangenten af, og sat en ny på Jeg baksede lidt med at få kontakten tilbage i rammen, men det gik til sidst. Håber det kan hjælpen nogen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jesper Laager
Hjælp ønskes.
Jeg har lige modtaget tangenter, der er lasergraverede. Jeg synes dem der er monteret i de kontakter, jeg vil skifte sidder alt for godt fast.
Er der nogle hints/ vejledninger til hvordan man skifter tangenterne nemmest.
Pft.
Jesper
Link til kommentar
Del på andre sites
11 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts