Raverlution Skrevet August 27, 2017 Rapporter Share Skrevet August 27, 2017 Hej ville se om der er en klog gut der kan hjælpe mig med at styre et gardin som det er nu bliver det styret af vedhæftede kontakt men min makker vil gerne ha det styret over ihc men jeg kan ikke rigtigt se mig ud af det:) nogen der kan se hvad vi skal bruge? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Troels1354922308 Besvaret September 25, 2017 Rapporter Share Besvaret September 25, 2017 Hej Roger jeg har lavet en gardinstyring, med to overdragelsesrelæer, hvor jeg vender retningen. En 24v udgang trækker et relæ. Jeg kan evt. Sende dig en tegning af kredsløbet. Har gardinet 2 eller 3 ledninger? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lasse Fugmann Kristensen Besvaret May 20, 2018 Rapporter Share Besvaret May 20, 2018 På 25/9/2017 at 22:05 , Troels1354922308 skrev: Hej Roger jeg har lavet en gardinstyring, med to overdragelsesrelæer, hvor jeg vender retningen. En 24v udgang trækker et relæ. Jeg kan evt. Sende dig en tegning af kredsløbet. Har gardinet 2 eller 3 ledninger? Hej. Vil du ikke sende mig en tegning af dit kredsløb,? Skal nemlig i gang med lignende. Vh Lasse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Raverlution
Hej
ville se om der er en klog gut der kan hjælpe mig med at styre et gardin
som det er nu bliver det styret af vedhæftede kontakt men min makker vil gerne ha det styret over ihc men jeg kan ikke rigtigt se mig ud af det:)
nogen der kan se hvad vi skal bruge?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts