Hop til indhold
  • 0

Manglende fb i Visual 3.0 ift. Visual 2.0

EjvindHald
 Share

Spørgsmål

Jeg har installeret Visual 3.0 og sammenlignet mit aktuelle Visual 2.0 projekt med, hvad der leveres til Visual 3.0. I den forbindelse kan jeg konstatere, at en del fb'ere er flyttet eller omdøbt. Det er OK, og jeg skal så blot tilpasse projektet hertil. Men samtidig er der nogle fb'ere, som ikke længere findes, og hvor jeg ikke umiddelbart kan finde erstatning. Det drejer sig om disse:

3.2.03 Velux KLF-100
4.1.07 Prioriteringsblok
4.1.11.a Blink funktion
4.1.12.a Blink funktion 4 dioder
4.1.13 Powerup - Always on
4.1.15 Kort-lang tryk

Jeg er opmærksom på, at ved kopiering af projektet til Visual 3.0, følger fb'erne med og kan benyttes uden problemer. Imidlertid er det indtil nu lykkes mig at lave alle funktioner udelukkende via indbyggede fb'ere fra LK, som følger med installationen. Dvs. heller ingen hjemmelavede fb'ere.

Er der nogen, som har forslag til LK Visual 3.0 alternativer til disse Visual 2.0 standardblokke?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Sidder ikke lige med en Visual3 g kan se om der skulle være nye der laver samme funktion, men eller skan du som du selv er inde på bare kopiere relevante/ønskede FB til en passende ny undermappe på PC´n hvor IHC er installeret, f.eks. 09 egne FB´r og så genstarte Visual. Så skulle de være tilgængelige - også i Visual3. Det gælder alle FB, gamle udgåede, samt hjemmelavede.

Link til kommentar
Del på andre sites