Kenneth Kraack Skrevet August 20, 2017 Rapporter Share Skrevet August 20, 2017 Hej, ved I om det kan passe, at TV-modulatoren A111-4 ikke kan vise HDtv? Hvis jeg 'udskifter' modulatoren med et kabel er der intet problem med at se HDtv. pft. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret August 20, 2017 Rapporter Share Besvaret August 20, 2017 56 minutter siden, Kenneth Kraack skrev: Hej, ved I om det kan passe, at TV-modulatoren A111-4 ikke kan vise HDtv? Hvis jeg 'udskifter' modulatoren med et kabel er der intet problem med at se HDtv. pft. Jeg tror ikke det er HDTV som er problemet, men mere at tv-modulatoren er fra tiden før tv signalerne blev digitale. HDTV findes ikke til analoge tv signaler. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kenneth Kraack Besvaret August 21, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2017 11 timer siden, Lars1 skrev: Jeg tror ikke det er HDTV som er problemet, men mere at tv-modulatoren er fra tiden før tv signalerne blev digitale. HDTV findes ikke til analoge tv signaler. Ok - tak for svar Lars. Vil det sige, at IHC og HDtv (via tv-modulator) ikke kan lade sig gøre? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret August 21, 2017 Rapporter Share Besvaret August 21, 2017 Det er A111 boksen, som ikke understøtter HDTV. IHC net installationen (Kabler, forstærker, udtag etc.) supporter fint HDTV, så hvis du finder en tv-modulator af et andet fabrikat, som supporter HDTV, vil det virke fint. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kenneth Kraack
Hej,
ved I om det kan passe, at TV-modulatoren A111-4 ikke kan vise HDtv? Hvis jeg 'udskifter' modulatoren med et kabel er der intet problem med at se HDtv.
pft.
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts