Hop til indhold
  • 0

IHCTablet

TheDexterTeam
 Share

Spørgsmål

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0
6 timer siden, Lars1 skrev:

Jeg har ikke selv en IPAD, men du kan checke at din FW, router etc. er korrekt konfigureret ved at taste <IP adr>:<port nr> i URL'en på en browser. Hvis du får connection reset, så er FW, router etc. konfigureret korrekt.

"Connection reset"? - øhh, det jeg ikke lige helt med på?:huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
5 timer siden, Kandersen skrev:

Jeg bruger IHCtablet. Og det virker ganske fornuftigt. 
Det er korrekt, at du skal indtaste portnummer på samme linie som IP.. fx
192.168.1.10:<portnummer>

Jeg bruger HW 6.1 med firmware .199

Ja, det er mærkeligt: har både brugt webport og ssl port nummer efter controller ip, men IHCTablet fejler i indlogningen. Får adgang til controller menu fra alle browsere. Hvad siger I til dette? :rolleyes:

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
9 minutter siden, TheDexterTeam skrev:

"Connection reset"? - øhh, det jeg ikke lige helt med på?:huh:

Prøv at taste <IP adr>:<port nr> i en browser URL, så vil du se hvad jeg taler om. Det er en fejl besked man bl.a. får når man ikke sender login eller correct URL til IHC controlleren. Men får du connection reset, ved du at der er forbindelse mellem din enduser device og controlleren på den port du forsøger på. Du udelukker dermed en masse fejl kilder.

5 minutter siden, TheDexterTeam skrev:

Ja, det er mærkeligt: har både brugt webport og ssl port nummer efter controller ip, men IHCTablet fejler i indlogningen. Får adgang til controller menu fra alle browsere. Hvad siger I til dette? :rolleyes:

browser menuen køre over ukrypteret http. Normalt port 80. Ipad's, serviceview, adminview etc. køre over krypteret https. Normalt port 443

Link til kommentar
Del på andre sites