Rico Skrevet August 15, 2017 Rapporter Share Skrevet August 15, 2017 Hej med jer Jeg har netop modtaget min nye IHC Control® controller Visual 3 :o) Dog synes jeg at der mangler en masse funktionsblokke i den nye IHC visual 3 software. Ved I om de kan findes et sted? Synes ikke jeg kan få dem fra visual 2 til at virke. Mangler bla. alle standart blokke i 9.XX Mvh Rico Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret August 15, 2017 Rapporter Share Besvaret August 15, 2017 Hvis jeg ikke husker meget forkert så skal boligblokkene hentes separat. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rico Besvaret August 16, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 16, 2017 Det lykkes at flytte funktionsblokkene over i stifinder. Er der en som ved om jeg "bare" kan flytte programmet over fra den gamle controller, ver. 6.1 til den nye? Programmet kan godt åbnes... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret August 16, 2017 Rapporter Share Besvaret August 16, 2017 Programmer fra visual 2, herunder HW 6.1, skulle passe i visual 3. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rico Besvaret August 16, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 16, 2017 Tak for hjælpen Henning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Holm Larsen Besvaret August 16, 2017 Rapporter Share Besvaret August 16, 2017 Hej Rico, Hvilken controller havde du før? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rico Besvaret August 16, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 16, 2017 Peter, det er en hw 6.1, det må være første visual 2 model. Den er fra 2011. Jeg er ved at gøre den nye klar til hurtig ombytning. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Rico
Hej med jer
Jeg har netop modtaget min nye IHC Control® controller Visual 3 :o)
Dog synes jeg at der mangler en masse funktionsblokke i den nye IHC visual 3 software.
Ved I om de kan findes et sted? Synes ikke jeg kan få dem fra visual 2 til at virke.
Mangler bla. alle standart blokke i 9.XX
Mvh Rico
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts