Coralreef Skrevet August 13, 2017 Rapporter Share Skrevet August 13, 2017 Jeg får 2 tavle fordelt i huset på min kommende installation, og skal også bruge 24V til andre ting, så i den forbindelse leder jeg efter alternative strømforsyninger. Gerne stadig til DIN skinne i almen gruppetavle... Nogen bud ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret August 13, 2017 Rapporter Share Besvaret August 13, 2017 Der er et hav af dem på Conradelektronik. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret August 14, 2017 Rapporter Share Besvaret August 14, 2017 Bare husk på strømværdierne på kablerne hvis du bruger en PSU der er større end 72W. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret August 14, 2017 Rapporter Share Besvaret August 14, 2017 2 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Bare husk på strømværdierne på kablerne hvis du bruger en PSU der er større end 72W. For at undgår problemer med strømværdier mv. i styrekabler med et ledertværsnit på min. 0,6mm, ville jeg anvende én PSU på max 72W til drift af selve anlægget. Til forsyning af brugsgenstande, hvor du f.eks. anvender 1.5mm, kan en PSU på 312W anvendes. Bjarne Sørensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret August 14, 2017 Rapporter Share Besvaret August 14, 2017 Jeg har netop købt sådan en her, til varmestyringen. Strømforsyning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 14, 2017 Rapporter Share Besvaret August 14, 2017 6 timer siden, Kandersen skrev: Jeg har netop købt sådan en her, til varmestyringen. Strømforsyning Den conrad model ser ikke ud til at være hel gangbar i DK, da skruerne til tilslutningsterminalerne ikke sidder under en normal UG tavle afdækning og dermed isoleret. Billedet kan naturligvis snyde så det er muligt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret August 14, 2017 Rapporter Share Besvaret August 14, 2017 Du har ret. Den kan ikke bruges i UG tavler Den er alt for stor til UG tavle. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts