Lyng Skrevet August 11, 2017 Rapporter Share Skrevet August 11, 2017 Jeg har en håndfuld af disse røgdetektorer, som jeg gerne vil have op. Men kan de virke i en IHC instałlation? Tænker at tilslutte den sådan: L1 in = +24V fra PSU L2 = -24V (fra Indmodul?) -R = Signal til indmodul. Nogen ideer eller erfaringer? Apollo S60 IS.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulrik Friis Besvaret August 11, 2017 Rapporter Share Besvaret August 11, 2017 Jeg er ret sikker på at du skal bruge en relæsokkel, for at få det til at virke med IHC. Den kan købes billigt i UK: https://www.thesafetycentre.co.uk/store/brands/apollo_fire_alarm_system_equipment/apollo_conventional_fire_alarm_equipment/apollo_conventional_detector_range/apollo_series_65_detector_range_conventional/apollo_45681_508_series_65_12v_relay_base_plate.php (Jeg mener at 65 serien er kompatibel med 60 serien, som udgik for nogle år siden, men check lige selv) Alternativt er det denne løsning, men det er ikke smart, hvis det er en ny installation. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lyng Besvaret August 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2017 Tak for input. Men tænker om man ikk "bare" kan bruge -R som signal til IHC? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulrik Friis Besvaret August 15, 2017 Rapporter Share Besvaret August 15, 2017 Som du kan se af mit link, har jeg selv forsøgt den "simple" løsning du efterspørger. Brandmelderen er beregnet til et ABA system, hvor styreenheden detektere et øget strømforbrug ved alarmaktivering. Det er ikke lykkedes mig at få et IHC inputmodul (eller andre IHC moduler) til håndtere det, så jeg tror desværre ikke du slipper for relæsoklen (eller overdragelsesrelæet, hvis du serie forbinder mange) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lyng
Jeg har en håndfuld af disse røgdetektorer, som jeg gerne vil have op. Men kan de virke i en IHC instałlation?
Tænker at tilslutte den sådan:
L1 in = +24V fra PSU
L2 = -24V (fra Indmodul?)
-R = Signal til indmodul.
Nogen ideer eller erfaringer?
Apollo S60 IS.pdf
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts