Esben Uth Skrevet August 8, 2017 Rapporter Share Skrevet August 8, 2017 Saksede lige dette billede fra det nye visual, jeg mindes ikke at det er produkter jeg har set eller hørt noget om tidligere ? Er der andre der muligvis kan be/afkræfte mig i det ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret August 8, 2017 Rapporter Share Besvaret August 8, 2017 1-10V converteren har eksisteret temmeligt længe såvidt jeg ved. Jeg mener ikke den kan tilsluttes direkte til LK IHC, men skal forbindes til udgangen på en wireless dimmer, så for at få den til at virke skal du både købe en wireless dimmer som ikke kan sidde i en tavle og en 1-10V converter kun kan sidde i en tavle. LK/Schneider har lave mange tåbelige løsninger de sidste 5-10 år, men denne tager dog prisen IMHO. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Esben Uth Besvaret August 8, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 8, 2017 Åh gud den havde jeg slet ikke regnet. Tak for opklaringen! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Esben Uth
Saksede lige dette billede fra det nye visual, jeg mindes ikke at det er produkter jeg har set eller hørt noget om tidligere ?
Er der andre der muligvis kan be/afkræfte mig i det ?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts