Madsstenger Skrevet August 6, 2017 Rapporter Share Skrevet August 6, 2017 Hej Alle. Jeg er helt ny hvad angår IHC. Nedenfor er spot ude på vores ene badeværelse. Jeg vil gerne have at spot slukker efter en given tid. Dette ønsker jeg, da børnene ofte glemmer at slukke efter sig. Burdet dette ikke være muligt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 6, 2017 Rapporter Share Besvaret August 6, 2017 Jo træk/flyt tænd over på timer indgangen, og ret timertid til 1/2 til 1 hel time. De 10 minutte er for lidt når du ikke har PIR til "Keep alive". Madsstenger 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Madsstenger Besvaret August 6, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2017 13 minutter siden, Lars Jacobsen skrev: Jo træk/flyt tænd over på timer indgangen, og ret timertid til 1/2 til 1 hel time. De 10 minutte er for lidt når du ikke har PIR til "Keep alive". Hej Lars, Jeg er ikke med med på hvad jeg skal trække flytte fra og til. Er det her? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 6, 2017 Rapporter Share Besvaret August 6, 2017 Undskyld det var forbindelsen "entre" under kip ved kort tryk du bare skal markere og trække over på kip med timer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Madsstenger Besvaret August 7, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 7, 2017 22 timer siden, Lars Jacobsen skrev: Jo træk/flyt tænd over på timer indgangen, og ret timertid til 1/2 til 1 hel time. De 10 minutte er for lidt når du ikke har PIR til "Keep alive". tak for hjælpen. Det var kanon. Det virker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Madsstenger
Hej Alle. Jeg er helt ny hvad angår IHC. Nedenfor er spot ude på vores ene badeværelse. Jeg vil gerne have at spot slukker efter en given tid. Dette ønsker jeg, da børnene ofte glemmer at slukke efter sig. Burdet dette ikke være muligt?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts