Lars BK Skrevet August 5, 2017 Rapporter Share Skrevet August 5, 2017 Hej. Har et lille problem som jeg ikke kan forstå.. Jeg har et wireless udtag i stuen som ikke kan styres rigtigt længere? Det har virket og kan nu kun tændes fra tryk? kan ikke slukkes? Kan dog styre det helt normalt fra Iphone app. Nogen foreslag? Ledninger til trykket er tjekket. Hilsen Lars. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret August 6, 2017 Rapporter Share Besvaret August 6, 2017 Hvad sker der hvis du aktiverer indgangen for sluk i serviceview? Hvirker det? = Dit problem skal findes fra du aktiverer tryk til controlleren ellers er problemet software, prøv evt. at lægge et tomt projekt i controlleren inden du igen lægger det aktuelle projekt I. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars BK Besvaret August 6, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2017 Hej Henning. Der sker det sammen i service wiew som ved fysisk tryk... Hvis jeg lægger tomt projet i Kontroller ryger strøm i hele hus?? Ikk. det gjorde jeg engang. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars BK Besvaret August 6, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2017 Controller er 6.1 ver 2.7.220 software Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret August 6, 2017 Rapporter Share Besvaret August 6, 2017 Jo - men der er jo kun til projektet igen er lagt i, hvilket ikke tager lang tid. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret August 6, 2017 Rapporter Share Besvaret August 6, 2017 Hvis du oplever hyppige genstart af controlleren bør du overveje at nedgradere til FW 2.7.199 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars BK Besvaret August 6, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2017 har først lige opdate til 2.7.220 i sam arb. med LK. virker ok. Men problemer med det lys Humm. Skal lige tjekke min router samt mac om stik 230 volt er konstant på.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lars BK
Hej.
Har et lille problem som jeg ikke kan forstå..
Jeg har et wireless udtag i stuen som ikke kan styres rigtigt længere? Det har virket og kan nu kun tændes fra tryk? kan ikke slukkes?
Kan dog styre det helt normalt fra Iphone app. Nogen foreslag?
Ledninger til trykket er tjekket.
Hilsen Lars.
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts