Coralreef Skrevet July 30, 2017 Rapporter Share Skrevet July 30, 2017 Overser jeg noget på markedet - eller er wireless Ø80 udtag fortsat det billigste valg til dæmpning af spots i lofter mm. ? Alternativet er vel tavledimmer med enten 230V eller 24V udgang, og det koster ubetinget mere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret July 30, 2017 Rapporter Share Besvaret July 30, 2017 Tavle dimmer vil jeg holde mig langt væk fra. De kan ikke styres så godt som wireless dimmer. Du kan f.eks. ikke sætte lysstyrken i % på tavle dimmer, og der er ikke nogen tilbagemelding om lysstyrke etc. på dem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Besvaret July 31, 2017 Rapporter Share Besvaret July 31, 2017 Hvis du vil være 100% sikker på at du kan dæmpe dine led pærer kommer du ikke udenom en dinskinne dæmper. Du mister lidt muligheder men til gengæld får du noget der virker..... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Coralreef Besvaret August 5, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 5, 2017 Jeg har aldrig haft problemer med wireless udtag, uanset hvilken GU10 LED jeg satte i mine lamper. Så tror det er valget igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Coralreef
Overser jeg noget på markedet - eller er wireless Ø80 udtag fortsat det billigste valg til dæmpning af spots i lofter mm. ?
Alternativet er vel tavledimmer med enten 230V eller 24V udgang, og det koster ubetinget mere.
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts