Kim carlsen Skrevet July 29, 2017 Rapporter Share Skrevet July 29, 2017 Hvordan afinstallere man IHC Captain helt fra en raspberry? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret July 30, 2017 Rapporter Share Besvaret July 30, 2017 Tager kortet ud og reformattere det. Og så kan du vælge noget andet bagefter. Det må være den nemmeste løsning, tror jeg. Alternativ kunne være at købe et andet kort, så har du mulighed for at køre IHC captain igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kim carlsen Besvaret July 30, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 30, 2017 Ja nu har jeg andet kørende på den, så det duer ikke Lars1 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret July 30, 2017 Rapporter Share Besvaret July 30, 2017 Ahh okay.. en detalje jeg ikke lige tænkte over. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts