ole søndergaard Skrevet July 20, 2017 Rapporter Share Skrevet July 20, 2017 Hej er den en som kan hjælpe mig med at lave programmering. jeg vil have at når knappen til porten aktiveres sættes alarmen selv til når magnet kontakten i porten melder bliver aktiveret og modsat når jeg vil åbne den så slår alarmen selv fra. det hele køre over ihc. Ole Søndergaard Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret July 20, 2017 Rapporter Share Besvaret July 20, 2017 Hej Ole Det skulle nok være muligt at lave en funktionsblok ud fra dine ønsker. Jeg syntes måske ikke at det er den optimale måde at gøre det på, f.eks. vil alarmen altid blive tilkoblet når du lukker porten - også hvis resten af familien er hjemme. - Hvis jeg ellers har læst og forstået korrekt. Jeg vil i stedet anbefale den lille runde trådløse fjernbetjening, med den kan programmet laves så du både kan åbne/lukke porten uden at påvirke alarmen, og til/frakoble alarmen samtidig med at porten lukkes/åbnes. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ole søndergaard Besvaret July 20, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 20, 2017 1 minut siden, Henning Pedersen skrev: Hej Ole Det skulle nok være muligt at lave en funktionsblok ud fra dine ønsker. Jeg syntes måske ikke at det er den optimale måde at gøre det på, f.eks. vil alarmen altid blive tilkoblet når du lukker porten - også hvis resten af familien er hjemme. - Hvis jeg ellers har læst og forstået korrekt. Jeg vil i stedet anbefale den lille runde trådløse fjernbetjening, med den kan programmet laves så du både kan åbne/lukke porten uden at påvirke alarmen, og til/frakoble alarmen samtidig med at porten lukkes/åbnes. Jeg bruger også en af de runde trådløse fjernbetjening til alarmen pt. Men vil kort tryk kun til port ( hvis familien er hjemme ) og langt tryk til alarm og port. ole Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret July 20, 2017 Rapporter Share Besvaret July 20, 2017 Kort tryk på "op/ned" åbner/lukker porten, evt kun hvis alarmen er frakoblet. En kode med 4 tryk til/frakobler alarmen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
ole søndergaard
Hej
er den en som kan hjælpe mig med at lave programmering.
jeg vil have at når knappen til porten aktiveres sættes alarmen selv til når magnet kontakten i porten melder bliver aktiveret og modsat når jeg vil åbne den så slår alarmen selv fra.
det hele køre over ihc.
Ole Søndergaard
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts