RonnieBorregaard Skrevet July 16, 2017 Rapporter Share Skrevet July 16, 2017 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret July 17, 2017 Rapporter Share Besvaret July 17, 2017 18 timer siden, RonnieBorregaard skrev: Hej. Jeg har følgende, 2 Stk IHC Wireless Lampested. Med Hvid Dæksel. Nedtaget fra nedbrydning i Fredericia. De er brugte med er som nye. Prisen er DKK 380,- Pr Stk eller DKK 700,- for 2 stk. henvendelse på mail adresse. elsalg1000@gmail.com MVH Ronni Borregaard. Er det ø80 hw 2? Så kunne jeg godt bruge dem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
RonnieBorregaard Besvaret July 17, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 17, 2017 6 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Er det ø80 hw 2? Så kunne jeg godt bruge dem. Hej Bjarne. Ja det er Ø80 og Version 2. Men det er uden Dæmp. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret July 17, 2017 Rapporter Share Besvaret July 17, 2017 1 time siden, RonnieBorregaard skrev: Hej Bjarne. Ja det er Ø80 og Version 2. Men det er uden Dæmp. Hej Ronnie. Tak for svar, Ahh det havde jeg lige overset, så duer det ikke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
RonnieBorregaard Besvaret July 18, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 18, 2017 21 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Hej Ronnie. Tak for svar, Ahh det havde jeg lige overset, så duer det ikke. Hej Bjarne. Ved du hvordan jeg sletter mine indlæg igen.??? MVH Ronnie. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret July 18, 2017 Rapporter Share Besvaret July 18, 2017 3 timer siden, RonnieBorregaard skrev: Hej Bjarne. Ved du hvordan jeg sletter mine indlæg igen.??? MVH Ronnie. Hey Ronnie. Det kan man ikke, men normalt redigerer man bare opslaget med "Solgt" i starten. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts