Szafranski Skrevet July 8, 2017 Rapporter Share Skrevet July 8, 2017 Hvis vi en aften har hørt høj musik og vi så slukker på tryk. Kan jeg så næste gang der tændes på tryk, få Captain til at starte Sonos på favorit radio kanal og på bestemt volume niveau? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret July 11, 2017 Rapporter Share Besvaret July 11, 2017 På 8/7/2017 at 09:15 , Szafranski skrev: Hvis vi en aften har hørt høj musik og vi så slukker på tryk. Kan jeg så næste gang der tændes på tryk, få Captain til at starte Sonos på favorit radio kanal og på bestemt volume niveau? Ja det kan du godt.. Du laver bare en udgang pr. funktion i den funktionsblok du bruger til styring af din Sonos. Dvs. i det tilfælde du nævner, skal du have 2 udgange der giver en puls når dit tryk til at starte Sonos aktiveres. Den ene udgang vælger du så i IHC Captain "afspil favorit i" og vælger din favorit, og den anden udgang vælger du "sæt volumen til" og vælger lydstyrken. Grunden til at du er nødt til at have en udgang pr. funktion, er at man kun kan tilknytte en handling pr. udgang i Captain.. I hvert fald den version jeg bruger. Mikkel snakkede vist godt nok om at lave det, så flere funktioner kan tilføjes samme output, men ved ikke om det er kommet med i en ny version endnu. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts