Ulle Skrevet July 7, 2017 Rapporter Share Skrevet July 7, 2017 Hej Jeg har opbygget et komplet projekt på min iPad og nu har jeg fået en ny. Har flyttet det hele over via iCloud og alt virker, men har ikke fået IHCTablet projekt med. Nogen der ved hvordan jeg får det med over fra min gamle iPad? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret July 8, 2017 Rapporter Share Besvaret July 8, 2017 uden at jeg lige sidder med en ipad ved hånden, så kan du oppe i højre hjørne via menuen der, vælge export og import, og så kan jeg ikke lige huske hvad du har af valgmuligheder for at gemme, men prøv om det ikke giver sig selv i det område... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret July 8, 2017 Rapporter Share Besvaret July 8, 2017 Som Bjarne skriver så kan du eksportere det hele i én arbejdsgang. Tryk på de to tandhjul oppe i højre hjørne - "Manage Projects" - tryk på "Manage" oppe i øverste høje hjørne af det nye felt - marker det projekt du vil eksportere - og tryk på "Export" på den menu der dukker op forneden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulle Besvaret July 8, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 8, 2017 Her er en total beskrivelse, tak til de to herrer for hjælpen: Export fra iPad: 1: Tryk på de to tandhjul oppe i højre hjørne - "Manage Projects". 2: Tryk på "Manage" oppe i øverste høje hjørne af det nye felt. 3: Marker det projekt du vil eksportere - og tryk på "Export" på den menu der dukker op forneden. 4: Add To iCloud Drive. Ind på ny iPad: 1: Find iCloud på iPad 2: Klik på projekt og vælg 'kasse med pil op' i øverste højre hjørne. 3: Find 'Kopier til IHCTablet' iconet. Så er projektet at finde under IHCTablet. Muligt at controllers skal skrives ind igen med IP, bruger navn og password. Bjarne Sørensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret July 13, 2017 Rapporter Share Besvaret July 13, 2017 På 08-07-2017 at 12:31 , Ulle skrev: Ind på ny iPad: 1: Find iCloud på iPad 2: Klik på projekt og væld 'kasse med pil op' i øverste højre hjørne. 3: Find 'Kopier til IHCTablet. Så er projektet at finde under IHCTablet. Muligt at controllers skal skrives ind igen med IP, bruger navn og password. Fedt Ulle, lige netop denne metode fandt jeg aldrig frem til sidst jeg ville importere et gammelt projekt, så det skal da prøves. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Lercke Juul Nielsen Besvaret March 27 Rapporter Share Besvaret March 27 Hej er der nogle der har prøvet dette fornyligt? For når jeg "Kopier til IHCTablet" så åbner IHCTablet men den henter ikke noget. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret April 3 Rapporter Share Besvaret April 3 @Henning Pedersen er manden der ved det, han bruger det vist ret tit. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret April 4 Rapporter Share Besvaret April 4 Det et lidt tid siden jeg sidst har lavet det, men dette plejer at virke. Ipad opsætning.pdf God fornøjelse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ulle
Hej
Jeg har opbygget et komplet projekt på min iPad og nu har jeg fået en ny.
Har flyttet det hele over via iCloud og alt virker, men har ikke fået IHCTablet projekt med.
Nogen der ved hvordan jeg får det med over fra min gamle iPad?
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts