Peter Holm Larsen Skrevet June 17, 2017 Rapporter Share Skrevet June 17, 2017 Hvornår er det den nye Ihc controller kommer i handlen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret June 18, 2017 Rapporter Share Besvaret June 18, 2017 Der har været flere rygter de senest 3-4 år, men hvergang er vi endt med en lang næse. Jeg tvivler stærkt på at der nogensinde kommer en ny controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret June 18, 2017 Rapporter Share Besvaret June 18, 2017 Jeg tror der sker noget sidst på året. Schneider holder "rådgiver" informations aften d. 7 november. Men om det har noget som helst med IHC at gøre, det er svært at sige. Jeg kan godt tvivle ret kraftigt på, at vi ser ret meget nyt IHC isenkram. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret June 18, 2017 Rapporter Share Besvaret June 18, 2017 Rådgiver informations aften bliver holdt med ujævne mellemrum. Hvis der kommer noget godt nyt vedr. IHC i forbindelse med det informations møde, så vil det være første gang det er sket. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Holm Larsen Besvaret August 10, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2017 Jeg synes dette link på slå alle tvivlere af banen. Jeg skrev det som Newbie og blev for lidt over én måned siden fejet væk af Platinum Boarder - på dette forum, der er om IHC. Tankevækkende - måske skulle nogle kigge ind i det! http://www.lk.dk/produkt/5703302162685 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret August 10, 2017 Rapporter Share Besvaret August 10, 2017 4 timer siden, Peter Holm Larsen skrev: Jeg synes dette link på slå alle tvivlere af banen. Jeg skrev det som Newbie og blev for lidt over én måned siden fejet væk af Platinum Boarder - på dette forum, der er om IHC. Tankevækkende - måske skulle nogle kigge ind i det! http://www.lk.dk/produkt/5703302162685 Prøv at læse de 2-3 andre indlæg her på boardet om den "nye" controler, som iøvrigt ikke er i handlen endnu. Den "nye" controller er ikke andet end en facelifted HW2 controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter Holm Larsen
Hvornår er det den nye Ihc controller kommer i handlen?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts