Nikolaj78 Skrevet June 11, 2017 Rapporter Share Skrevet June 11, 2017 Hej. Jeg har købt en brugt controller som jeg gerne vil slette programmet i, men jeg kan ikke komme i kontakt med den via usb eller på netværket. Synes jeg har prøvet meget for at komme i kontakt med den. Nogen der kan hjælpe mig helt fra bunden?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret June 11, 2017 Rapporter Share Besvaret June 11, 2017 Det afhænger lidt af hvad dit problem er. Hvis det er USB driver relateret, så følg guide download workaround som du bl.a. finder her. http://www.lk.dk/support/professionel/ihc-software Hvis det er Java relateret, så søg efter tråden Java problemer igen igen igen. Den indeholder løsninger på alle kendte Java og krypterings problemer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Nikolaj78
Hej.
Jeg har købt en brugt controller som jeg gerne vil slette programmet i, men jeg kan ikke komme i kontakt med den via usb eller på netværket.
Synes jeg har prøvet meget for at komme i kontakt med den.
Nogen der kan hjælpe mig helt fra bunden??
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts