Hop til indhold

Valg af Controler med eller uden Viewer

Gæst Karsten Faust Rasmussen
 Share

Recommended Posts

HejsaSuper hjemmmeside.Jeg har forsøgt at læser mig igennen sitet - ang controler valg.Men jeg er stadig ikke 100% sikker.Vi er ved at planlægge en tilbygning, som skal ha IHC. Det eksisterede hus, er med Wireless der hvor det har været nødvendig. P.ga disse Wireless enheder, vil jeg anskaffe mig en controler allerede i dag, det ved jeg så ikke om er økonomisk smart, da man måske kan få et samlet "tilbud". Er det jeres erfaring at der er mange penge at spare?Så kommer det endelige spørgsmål. Hvad er forskellen på controleren med eller uden viewer. Kan i komme med nogle eksempler på hvad man kan og ikke kan. En af mine ønsker er f.eks at kunne, via en trykfølsom skærm samt en pc, tænde en lamp i stuen. Her er jeg i tvivl om der skal være en viewer, for at dette kan gøres. Har jo en pc og her kan sw jo "bare" køre?Er der nogen der kan klippe det ud i pap, og evt komme med nogle smarte ting som vieweren giver adgang til. På forhånd TakMv Karsten

Link til kommentar
Del på andre sites

I dit tilfælde vil jeg mene at du skal bruge en med Viewer.En bruger herinde, har været så genial at lave denne artikel. Der kan man læse lidt om hvad forskellen er.Nogle gange kan man spare en del ved at købe det hele på en gang, og hvis du nu ser i køb/salg/bytte, så er der også et par controllere til salg, rimelig billigt, hvis man kan undvære garantien.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej JakobHavde godt læst din artikel, men var stadig lidt i tvivl.Den med viewer, er jeg jo egentlig godt klar over, kan det jeg skal bruge, men er jo noget dyrere.Derfor håber man jo på, at den billigere kunne bruges.Den med viewer kan man tilgå, bare den kommer på nettet. Hvilket gør den meget fleksibel. Kan køre fra alle pcer uden special Software.Den uden viewer, skal man tilgår direkte med et kabel og måske med noget special software. Dvs en fast pc.Men der er ikke noget på skrift, der fortæller mig at man ikke kan styre en lampe i stuen. Via denne model.Er det fordi denne controller ikke kan tilgås "live", man kan kun oploade en opsætning og ingen live styring.Tak for dit svar Jakob, jeg er dog stadig i tvivl ;)Jeg vil holde øje med Køb&Salg

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok