Hop til indhold
  • 0

Firmware opdate

BHS
 Share

Spørgsmål

Jeg har glemt mit login til min controller, og jeg kan godt komme i kontakt med Usb kabel, men hvis jeg prøver og bruge ip adresse vil den ikke...

Kan jeg resette den og starte forfra, eller resette brugernavn og password på den..?

eller skal jeg starte forfra, Jeg har min ihc.vis fil

og hvilken firmware skal jeg bruge den kører med en 2.7.132 nu

Unavngivet.png

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Skriv http://usb i URL'en i din browser, så kan du komme på admin view og rette password etc. Når den spørger efter password og du er på via USB trykker du bare enter. Der er ikke noget password når du er på via USB. Hvis du får problemer med Java, eller får fejl som forkert password etc. via USB, så check tråden "Java problemer igen igen igen" Den indeholder workarounds til alle kendte problemer med Java.

Hvis det er HW6.1 vil jeg anbefale 2.7.199. Du bør under alle omstændigheder lægge 2.7.199 i før du evt. går til 2.7.220, men 2.7.220 løser ingen problemer længere, og synes at være mere ustabil end 2.7.199.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

kan der gå noget galt når jeg opdatere den, har aldrig prøvet det..?

og kan jeg gå direkte til 2.7.199...?

Det er denne du mener jeg skal bruge :

(Denne firmware skal kun anvendes som klargøring af controller til opdatering til firmware 2.7.220), skal jeg tage højde for noget her..?

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Firmware upgrade er rimelig sikre. Der er nogle få controller, som har en hardware fejl, som gør at firmware upgrade ikke kan lade sig gøre, og nogle controller hvor IO og radio modulet ikke kan opgraderes. De køre fint alligevel, og LK bytter dem ikke længere såvidt jeg ved.

Du går bare direkte til 2.7.199. Det er kun hvis du skal over 2.7.199 at der er en afhængighed af at gå på 2.7.199 først. 2.7.199 er en fuld funktionsdygtig firmware, så du kan rolig blive på den selvom om LK og andre skriver den kun skal bruges til klargøring til 2.7.220.

Link til kommentar
Del på andre sites