Plindberg Skrevet May 30, 2017 Rapporter Share Skrevet May 30, 2017 Hey Alle Jeg står og mangler eller har brug for hjælp til en funktionsblok, hvor jeg har en normal trødløs dimmer men der skal være tid på, så efter xx tid går lyset alligevel automatisk ud.. Er der nogle der kan hjælpe..?? Mvh Peter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjqrn Besvaret May 30, 2017 Rapporter Share Besvaret May 30, 2017 1.4.01.g eller 1.4.06.d eller 1.4.05.a alle de ovenstående kan slukke efter tid. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret May 31, 2017 Rapporter Share Besvaret May 31, 2017 Du kan f.eks. anvende 1.2.04 som lysdæmper og 4.1.03 til at indstille tiden for automatisk sluk. Se evt. vedhæftede eks. Plindberg.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Plindberg Besvaret June 1, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 1, 2017 super.. i er for seje.. det virkede.. mange tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Plindberg
Hey Alle
Jeg står og mangler eller har brug for hjælp til en funktionsblok, hvor jeg har en normal trødløs dimmer men der skal være tid på, så efter xx tid går lyset alligevel automatisk ud..
Er der nogle der kan hjælpe..??
Mvh
Peter
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts