Karsten V Skrevet May 29, 2017 Rapporter Share Skrevet May 29, 2017 IHC Wireless lysdæmper, LK 2 stk. lysdæmper til standard lampeudtag 250 W UNI Ø80 (505DA102) sælges. Det ene lidt brugt, det andet har aldrig været monteret (men jeg kan ikke sige, hvilket et af dem). Virker fint og sælges kun fordi, de ikke er velegnede med LED-pærer. Pris 150 kr. pr. styk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret May 29, 2017 Rapporter Share Besvaret May 29, 2017 Lige nu, Karsten V skrev: IHC Wireless lysdæmper, LK 2 stk. lysdæmper til standard lampeudtag 250 W UNI Ø80 (505DA102) sælges. Det ene lidt brugt, det andet har aldrig været monteret (men jeg kan ikke sige, hvilket et af dem). Virker fint og sælges kun fordi, de ikke er velegnede med LED-pærer. Prisen er pr. styk. Er det version 1 eller 2? Er det 2.0 kunne jeg være interesseret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tonny Nymann Besvaret May 30, 2017 Rapporter Share Besvaret May 30, 2017 Hej Karsten Jeg kunne godt være aftager til det ene Tonny Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Karsten V Besvaret May 30, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 30, 2017 14 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Er det version 1 eller 2? Er det 2.0 kunne jeg være interesseret. Det er version 1. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Karsten V Besvaret May 30, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 30, 2017 5 timer siden, Tonny Nymann skrev: Hej Karsten Jeg kunne godt være aftager til det ene Tonny Tak, men jeg forventer at sælge begge i aften. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tonny Nymann Besvaret May 31, 2017 Rapporter Share Besvaret May 31, 2017 Ok hvis ikke de bliver solgt er jeg stadig klar :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Karsten V Besvaret June 1, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 1, 2017 Er solgt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts