Jeg står og skal til at udskifte min gamle IHCterm controller med en ny Visual HW 6.2. De fleste afbrydere i huset har kun en enkelt funktion (samme i venstre og højre side) og begge sider kører på det samme input (1 leder).
Vil gerne have afbryderne splittet op, og kan også se de løse ledere i kontakten. Mit problem er at jeg i elskabet har samtlige ubrugte ledere fra samtlige afbrydere i hele huset stripset sammen i en stor pærevælling, så det er stort set mission impossible at finde ud af hvad der hører til hvor.
Nogen der har en ide til hvordan jeg kan teste forbindelsen i lederen, så jeg får monteret den rigtige leder i det rigtige input?
Havde troet jeg kunne kigge på mine nuværende inputs og så finde lederen på den måde, men da kablerne er gemt bag eltavlen, er det ikke rigtig en løsning.
Har opus 66 kontakter, og kan se man skal bruge et specialværktøjer for ar montere lederen i kontakten. Nogen der ved hvor det kan købes?
Spørgsmål
lasse R
Link til kommentar
Del på andre sites
9 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts