Lars1 Skrevet May 14, 2017 Rapporter Share Skrevet May 14, 2017 Er der nogen som ligger inde med en villedning til en 10 år gammel LK IHC røgsensor test enhed. Jeg kan ikke finde min, eller finde den på LK.dk, og jeg kan ikke huske hvordan værdierne i f.eks. %dirty og optisk skal tolkes. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret May 14, 2017 Rapporter Share Besvaret May 14, 2017 3 minutter siden, Lars1 skrev: Er der nogen som ligger inde med en villedning til en 10 år gammel LK IHC røgsensor test enhed. Jeg kan ikke finde min, eller finde den på LK.dk, og jeg kan ikke huske hvordan værdierne i f.eks. %dirty og optisk skal tolkes. Manual til testenhed >>>LINK<<< Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret May 14, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 14, 2017 Takker. Har nok brugt over 1 time på at søge efter den. :-( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lars1
Er der nogen som ligger inde med en villedning til en 10 år gammel LK IHC røgsensor test enhed. Jeg kan ikke finde min, eller finde den på LK.dk, og jeg kan ikke huske hvordan værdierne i f.eks. %dirty og optisk skal tolkes.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts