Niels Poulsen Skrevet May 12, 2017 Rapporter Share Skrevet May 12, 2017 Jeg har et problem med at lave et program til et lyssignal med grøn. gul, rød, så virker korrekt, der nogen der har ideer ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret May 12, 2017 Rapporter Share Besvaret May 12, 2017 4 minutter siden, Niels Poulsen skrev: Jeg har et problem med at lave et program til et lyssignal med grøn. gul, rød, så virker korrekt, der nogen der har ideer ? Det kommer an på hvad den skal kunne, er det bare en lysregulering der skal køre kuntinuerligt, eller er det krav til inputs der skal aktiver den? skal der være en modpart, som kører modsvarende den første, med tidsforsinkelse imellem, eller hvordan? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret May 12, 2017 Rapporter Share Besvaret May 12, 2017 Prøv med denne, et tryk sætter systemet i gang og tænder rød lampe, og derefter startes sekvensen men et andet tryk og kører en sekvens og returnerer til rød Lysregulering v1.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Niels Poulsen Besvaret May 13, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 13, 2017 Hej Brian den er super , tak for hjælpen Hilsen Niels Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Niels Poulsen Besvaret May 13, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 13, 2017 Hej Brian Nu har jeg fået funktionsblokken over i mit system. Men lysreguleringer virker kun en sekvens så går den i stå ? Hilsen Niels Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret May 13, 2017 Rapporter Share Besvaret May 13, 2017 41 minutter siden, Niels Poulsen skrev: Hej Brian Nu har jeg fået funktionsblokken over i mit system. Men lysreguleringer virker kun en sekvens så går den i stå ? Hilsen Niels Ja, det var også hvad du bestilte, at gæsten skulle trykke og så virkede den som i trafikken, og ender med rød, indtil næste gæst kommer og trykker igen.. Du får funktionsblokken ind i dit system ved at højreklikke på den, og vælg gem, og genstart visual,... Du bedes også venligst holde kommunikationen her i tråden, frem for at skrive kommentarer på min profil side... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Niels Poulsen Besvaret May 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 15, 2017 Hej Brian Jeg har nu testet funktionsblokken, jeg tænder for blokken og den lyser rødt, derefter på gæste knappen og det går fint den stopper med rødt. Den næste gæst virker det ikke, den er rødt helle tiden og kommer ikke videre. Man ikke slukke for anlægget, men tænde. På forhånd tak hilsen Niels Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Niels Poulsen
Jeg har et problem med at lave et program til et lyssignal med grøn. gul, rød, så virker korrekt, der nogen der har ideer ?
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts