Martin Lemvig1354922231 Skrevet May 10, 2017 Rapporter Share Skrevet May 10, 2017 Hej med jer Jeg har kastet mig ud at få openhab v2 med ihc binding installeret på min rp2 er der nogen som kan lave en guide for begynder, step by step er kørt lidt død i : itemes liste , sitemap, homekit sitemap På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret May 11, 2017 Rapporter Share Besvaret May 11, 2017 Start evt. med at læse denne tråd: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Lemvig1354922231 Besvaret May 11, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 11, 2017 Tak for dit svar Martin.. jeg har været denne tråd igennem, men mangler lidt info omkring bla. hvordan laver jeg min binding til mellem openhab og ihc ? hvordan laver jeg en item liste og sitemap. Og ligge den ind ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret May 11, 2017 Rapporter Share Besvaret May 11, 2017 Se mit indlæg her fra den 27. februar, hvor det er beskrevet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Daniel Jensen_4058 Besvaret June 3, 2018 Rapporter Share Besvaret June 3, 2018 Jeg har lidt udfordringer med mine KIP "funktioner" i IHC styringen som skal triggers via (Openhab og HomeKit) på Iphone.. har forsøgt at google og søge her i forum men kan ikke finde svar, jeg har forsøgt mig med nedestående string men det virker ikke fra min .items file Switch IHC_Tryk24 "Garage Port" <onoff> {ihc="5776891,>[ON:7543572:80],>[OFF:7543570:82]"} Det er "Dimmer touch" Touch indgang da mine dimmer køre med 1 tryk, jeg bruger LK "Touch Tænd/Sluk reguler op/ned 1 tast styring" funktions blokken og min ON:7543572:80 og OFF kommer derfra (indgang) på funktionsblokken. Nogen der har en ide ? jeg har 3 lys dæmper som jeg meget gerne også vil kunne styre på HomeKit app'en Og et lille spørgsmål mere hvordan kan jeg vælg "stikkontakt" ikon'et på HomeKit ? jeg får kun 4 muligheder og det er alle "lamper/pære" Switch IHC_Tryk21 "Lucas Stikkontakt" <switch> ["Lighting"] {ihc="61375"} Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Martin Lemvig1354922231
Hej med jer
Jeg har kastet mig ud at få openhab v2 med ihc binding installeret på min rp2
er der nogen som kan lave en guide for begynder, step by step
er kørt lidt død i : itemes liste , sitemap, homekit sitemap
På forhånd tak
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts