Hop til indhold
  • 0

Lucifers udvidet 1.02.2.b FB

Kandersen
 Share

Spørgsmål

Beklager jeg ikke kunne finde et mere egnet område at skrive dette i, men jeg kunne ikke kommentere på filen Lucifer har lagt op til download..

Anyway - Jeg forstår ikke det Lucifer skriver.. at der manglede en dimmer status i hans FB. I min 1.02.2.b der er netop en dimmer status..

Så sent som igår sad jeg med den, da jeg har investeret i en Ipad og i LK´s IHCtablet app. I den forbindelse fandt jeg ud af, at mine Uni 400 dimmere selvfølgelig ikke lige havde indikering af tændt lys, og derfor ikke er ret anvendelige i IHCtablet. Så jeg begav mig i krig med at skifte FB til 1.02.2.b og tilføje et virtuelt 2-tast tryk med 1 dioide, så man kan bruge dioden som indikering af, at dimmeren er tændt i IHCRemote, IHCTablet eller Vieweren. 
Fuldstændig som det også er beskrevet her i manualen til IHCRemote:

http://www.lk.dk/globalassets/pdf/support-prof/manual-ihc-remote1.5.1.pdf (se side 9).

Så nu spørger jeg måske lidt dumt.. Hvordan kan der være forskel på den samme FB?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Kan jeg godt forstå.

Jeg havde total overset den status der var i forvejen.

Jeg havde låst mig fast og ledte efter "Status" og havde total overset "Lysdæmper tændt (Status udgang)".

Pinligt..

Forskellen på min og LK's er at jeg har lavet en udgang der kun hedder "Status", da jeg havde over set den status LK selv har lavet.

Ser på at få slettet det upload, da funktionen jo er der i forvejen.

Link til kommentar
Del på andre sites