Hmlfc Skrevet April 27, 2017 Rapporter Share Skrevet April 27, 2017 Min IHC controller er stallet. Kan ikke komme i kontakt via USB eller IP. Og ingen kontakter i huset virker... HJÆLP! Når jeg sætte USB stikket I finder windows godt nok Scheinder_LAN adaptor. Kan jeg reboote Controlleren på en måde?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret April 27, 2017 Rapporter Share Besvaret April 27, 2017 Jeg tror dit unable to launch application problem, skyldes Java problemer. Prøv at søg efter "Java problemer igen igen" eller noget i den stil. Så vil du finde en tråd hvor alle kendte Java workarounds er beskrevet i første indlæg. Jeg har opdateret det for mindre end 1 uge siden. Alternativt kan du tage strømmen til controlleren i 10 sek. Hvis du har batteri backup, skal du lige huske at tage den fra også. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Hmlfc Besvaret April 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2017 Genstart af controlleren virkede... Mange tak! Nu kan jeg også bruge Visual. Det kunne jeg ikke før... Men desværre ikke bruge http:/usb stadig.... Men nu virker lyset igen! TAK Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret April 28, 2017 Rapporter Share Besvaret April 28, 2017 Den fejl du har i dit screenshot tyder meget på problemer med den nyeste Java version. Der ligger en beskrivelse af hvordan problemet løses i tråden "Java problemer igen igen igen" Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Hmlfc
Min IHC controller er stallet. Kan ikke komme i kontakt via USB eller IP. Og ingen kontakter i huset virker... HJÆLP!
Når jeg sætte USB stikket I finder windows godt nok Scheinder_LAN adaptor.
Kan jeg reboote Controlleren på en måde??
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts