EjvindHald Skrevet April 22, 2017 Rapporter Share Skrevet April 22, 2017 Til dette indlæg har jeg vedlagt et Word dokument med release notes, som kortvarigt kunne downloades fra LK ifm. frigivelse af firmware 2.8.1. Måske kunne det have interesse for nogen i dette forum. IHC_SW_Release_Note_2_8_1.docx Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret May 4, 2017 Rapporter Share Besvaret May 4, 2017 36 minutter siden, ihcJesper skrev: Hej Bjarne Den er jo så netop IKKE RETTET Den står under open/known bugs... Så vi er ikke glade... Arg, det har jeg så læst forkert, jeg blev lige så glad Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-1 Bjarne Sørensen Besvaret May 2, 2017 Rapporter Share Besvaret May 2, 2017 På 22/4/2017 at 14:51 , EjvindHald skrev: Til dette indlæg har jeg vedlagt et Word dokument med release notes, som kortvarigt kunne downloades fra LK ifm. frigivelse af firmware 2.8.1. Måske kunne det have interesse for nogen i dette forum. IHC_SW_Release_Note_2_8_1.docx Tak. Denne er der nok nogle der bliver glade for er rettet: ClearQuest IHC00000315: Controller restarts every fifth time you log on, when using IHC Remote Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-1 ihcJesper Besvaret May 4, 2017 Rapporter Share Besvaret May 4, 2017 På 2/5/2017 at 21:27 , Bjarne Sørensen skrev: Tak. Denne er der nok nogle der bliver glade for er rettet: ClearQuest IHC00000315: Controller restarts every fifth time you log on, when using IHC Remote Hej Bjarne Den er jo så netop IKKE RETTET Den står under open/known bugs... Så vi er ikke glade... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
EjvindHald
Til dette indlæg har jeg vedlagt et Word dokument med release notes, som kortvarigt kunne downloades fra LK ifm. frigivelse af firmware 2.8.1. Måske kunne det have interesse for nogen i dette forum.
IHC_SW_Release_Note_2_8_1.docx
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts