Henrik Bargsteen Skrevet April 21, 2017 Rapporter Share Skrevet April 21, 2017 Hej. Jeg har lige snakket med LK om deres Input modul 1-4 kanal Wireless modul. (1092000143). De siger at de ikke kan garantere at den vil virke med en fuga afbryder. Noget med at der kun løber en lille strøm gennem kontakten. Er der nogle som har erfaringer og har prøvet det? Henrik. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Besvaret April 21, 2017 Rapporter Share Besvaret April 21, 2017 Ahh hvis det virker med opus, virker det nok også med fuga...... http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/9895422_01.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thorbjørn skelboe Besvaret April 21, 2017 Rapporter Share Besvaret April 21, 2017 1 time siden, Thomas skrev: Ahh hvis det virker med opus, virker det nok også med fuga...... http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/9895422_01.pdf Tror han hentyder. Til alm. Fuga afbryder og ikke svagstrøm tryk Thomas 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Besvaret April 21, 2017 Rapporter Share Besvaret April 21, 2017 Du har ret :-) Meen mon ikke det virker med en alm. Fuga.... Jeg har et liggende, kan da godt afprøve det ,hvis du ønsker det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thorbjørn skelboe Besvaret April 22, 2017 Rapporter Share Besvaret April 22, 2017 14 timer siden, Thomas skrev: Du har ret :-) Meen mon ikke det virker med en alm. Fuga.... Jeg har et liggende, kan da godt afprøve det ,hvis du ønsker det? Jeg er lidt i tvivl da der godt kan være lidt krybespænding i en alm Fuga afb. Men hvis du har tid til at teste og så melde tilbage vil det være fedt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Besvaret April 22, 2017 Rapporter Share Besvaret April 22, 2017 1 time siden, Thorbjørn skelboe skrev: Jeg er lidt i tvivl da der godt kan være lidt krybespænding i en alm Fuga afb. Men hvis du har tid til at teste og så melde tilbage vil det være fedt Virker fint med en ny fuga med fjeder, der har ligget i en kold firmabil. styrer et ø80 wireless lampeudtag med dimmer over ihc controller Thorbjørn skelboe og Lasse Fugmann Kristensen 2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Bargsteen Besvaret April 22, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2017 Hej. Ja det var en alm. fuga afbryder. Mange tak for hjælp og afprøvning. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henrik Bargsteen
Hej.
Jeg har lige snakket med LK om deres Input modul 1-4 kanal Wireless modul. (1092000143).
De siger at de ikke kan garantere at den vil virke med en fuga afbryder.
Noget med at der kun løber en lille strøm gennem kontakten.
Er der nogle som har erfaringer og har prøvet det?
Henrik.
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts