Kasper Madsen Skrevet April 14, 2017 Rapporter Share Skrevet April 14, 2017 Hej Jeg kan ikke forbinde via LAN til min controller i visual. Jeg kan sagtens logge ind på adminstrator delen via LAN. Jeg har prøvet div. reset. Nogen gode forslag? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret April 14, 2017 Rapporter Share Besvaret April 14, 2017 Med en hardware 6.2 controller bør du opgradere din FW til sidste nye. Mange oplever periodiske genstart med 2.7.220. Med den sidste FW skal du også opgradere din Visual. Det anbefales at slette din/dine nuværende versioner af Visual inden du opgraderer. Du finder de sidste versioner på LKs hjemmeside. Om det løser dine adgangsproblemer bør komme an påsken prøve. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thorbjørn skelboe Besvaret April 14, 2017 Rapporter Share Besvaret April 14, 2017 Under Adgangskontrol har du sat flueben alle de rigtig steder? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kasper Madsen Besvaret April 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 15, 2017 På 14-04-2017 at 12:57 , Henning Pedersen skrev: Med en hardware 6.2 controller bør du opgradere din FW til sidste nye. Mange oplever periodiske genstart med 2.7.220. Med den sidste FW skal du også opgradere din Visual. Det anbefales at slette din/dine nuværende versioner af Visual inden du opgraderer. Du finder de sidste versioner på LKs hjemmeside. Om det løser dine adgangsproblemer bør komme an påsken prøve. Jeg kan ikke lov at opdatere: Usb enhed bliver ikke genkendt. Har prøvet at slette alt (programmer, etc.) -jeg kan dog ikke finde stedt hvor den gemmer usb driveren. Har en mistanke til at den ikke bliver slettet sammen med det andet. På 14-04-2017 at 16:20 , Thorbjørn skelboe skrev: Under Adgangskontrol har du sat flueben alle de rigtig steder? -Ja, alt er vinget af de rigtige steder :-( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kasper Madsen
Hej
Jeg kan ikke forbinde via LAN til min controller i visual. Jeg kan sagtens logge ind på adminstrator delen via LAN.
Jeg har prøvet div. reset.
Nogen gode forslag?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts