brian Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Jeg kan ikke få slukalt til at virke på mit wireless netværk. jeg bruger funktionsblok (1.2.03.a. Trådløs dimmer 1 tast med indikering af status for lys)er der nogen der kan hjælpe.?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 Har du husket at føre tilbage meldingen ind på funktionsblokken?Nogen gang kan den godt finde på at sige at den er tændt når den er slukket, og omvendt. Du skal bare åbne den i serviceview og skifte værdien på indgangen, så burde den kunne finde ud af det igen.Sker oftest når man sender projekt mens lysdæmperen er tændt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
brian
Jeg kan ikke få slukalt til at virke på mit wireless netværk. jeg bruger funktionsblok (1.2.03.a. Trådløs dimmer 1 tast med indikering af status for lys)er der nogen der kan hjælpe.??
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts