Aht007 Skrevet March 26, 2017 Rapporter Share Skrevet March 26, 2017 hej jeg har siddet og kigget i min controler om jeg kan finde ud af hvorfor. men den slukker alt lyset kl 2400. hvordan kan jeg få den til og stoppe med det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret March 26, 2017 Rapporter Share Besvaret March 26, 2017 31 minutter siden, Aht007 skrev: hej jeg har siddet og kigget i min controler om jeg kan finde ud af hvorfor. men den slukker alt lyset kl 2400. hvordan kan jeg få den til og stoppe med det Uden at have set dit program, er det selvfølgelig bare et gæt, men det kunne lyde som om, at du bruger funktionsblok 1.1.01.c. Avanceret Kip. Den har en fejl, som netop gør at den slukker for udgangen kl. 00:00:00. Hvis det er derfor, skal du derfor udskifte de funktionsblokke til nyere version 1.1.01.d.. Se vedhæftede fejlbeskrivelse fra LK. Thorbjørn skelboe 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Aht007 Besvaret April 10, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2017 Hej Torben jeg takker. Det hjalp og skifte til 1.1.01.d Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Aht007
hej
jeg har siddet og kigget i min controler om jeg kan finde ud af hvorfor. men den slukker alt lyset kl 2400.
hvordan kan jeg få den til og stoppe med det
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts