DanielOlsen34 Skrevet March 13, 2017 Rapporter Share Skrevet March 13, 2017 Godaften alle sammen Sidder og har ihc modul og skal programere ihc wireless dimmer kan tænde og slukke men hvordan får jeg dæmp på ? er forholds vis ny til ihc Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret March 13, 2017 Rapporter Share Besvaret March 13, 2017 Hej Daniel. Prøv at markere funktionsblok 1.2.03.d. og tryk derefter på F1. Så skulle der gerne komme en vejledning frem, som viser hvordan ind-/udgange skal forbindes. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 line-web Besvaret March 24, 2017 Rapporter Share Besvaret March 24, 2017 På 13/3/2017 at 19:07 , DanielOlsen34 skrev: Undskyld jeg nævner det, Men der er ingen grund til at tage billede af din PC skærm. Der er en tast på tastaturet der hedder "PrtSc" (Print Screen) som af navnet siger at den tager et billede for dig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
DanielOlsen34
Godaften alle sammen
Sidder og har ihc modul og skal programere ihc wireless dimmer
kan tænde og slukke men hvordan får jeg dæmp på ?
er forholds vis ny til ihc
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts