Bjørn Marboe Jensen Skrevet March 9, 2017 Rapporter Share Skrevet March 9, 2017 Generelt virker det hele ret godt, men det er tit at jeg må bruge feks min kones kode eller en af ungernes kode for at slå alarmen fra, og andre gange er det omvendt at de må bruge min, nogen der har prøvet eller haft samme problem?? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret March 9, 2017 Rapporter Share Besvaret March 9, 2017 Nej, men vi bruger også kun een kode her. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret March 9, 2017 Rapporter Share Besvaret March 9, 2017 Er det ikke bare tidspunkter for hvornår de forskellige kodepladser er aktive? Prøv at kigge under indstillinger i alarmblokken.. Der kan du indstille tider for hvornår kodeplads 2-6 er aktive. Kodeplads 1 er aktiv hele døgnet. Bjørn Marboe Jensen 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjørn Marboe Jensen Besvaret March 13, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 13, 2017 Tak Torben, det vil jeg lige prøve, vender tilbage Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjørn Marboe Jensen Besvaret March 16, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 16, 2017 På 9/3/2017 at 12:29 , TorbenSørensen skrev: Er det ikke bare tidspunkter for hvornår de forskellige kodepladser er aktive? Prøv at kigge under indstillinger i alarmblokken.. Der kan du indstille tider for hvornår kodeplads 2-6 er aktive. Kodeplads 1 er aktiv hele døgnet. Du havde helt ret Torben, pladserne er fordelt sådanne 0. Admin 1. Kode uden restriktioner 2-4 er kode alle dage men med tids interval 5-6 er kode alle hverdage og med tids interval Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts