ulrik k Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Nu skal jeg ikke længere vente på LK og andre folk.....Så har jeg fået min termostat til IHC.Den er lavet af en elektronik-mandden kan MÅLE og VISE temperaturen i IHC-vieweren...og selvfølgelig tænde en udgang udfra et setpunkt.den køre med 1 grads nøjagttidhed den passer i et 1 modul blinddæksel. den er uden display. så al opsætning og ændring af temperaturen skal foregå på vieweren Jeg glæder mig helt vildt til at få den testet....mvh ulrikPs skal nok vende tilbage med melding om skidtet virker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ulrik k Besvaret November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2008 Nu har jeg testet lidt...det virker bare perfekt....nu får den lov til at være monteret udendørs indtil videre...Mvh Ulrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kitora Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 LK frigiver deres i uge 51 ifølge den seneste samtale jeg havde med dem. Jeg har en prototype af LK's liggende, så jeg ved den er lavet. Deres nøjagtighed er 0.1 grad.Hvor er din lavet, og er det noget der kan købes hvis LK skuffer mig igen med deres release dato? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ulrik k Besvaret November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 Jeg har jo snart hørt i et år hørt at LK skulle komme med en...Jeg har haft min lokale elektronik mand til at lave en til mig. så den er stadig som prototype. min er kun med 1 grads nøjagtighed. den bruge én indgang til måling.LK´s kan den justeres på fronten eller noget???Jeg ved ikke endnu om den bliver serieproduceret den jeg har fået lavet. Det kommer lidt an på prisen på den... Men jeg regner med at få lavet 5 -10 stykker mere. skal bruge nogle på arbejdet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kitora Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 LK's kan heller ikke justeres andre steder end gennem vieweren og den bruger også kun 1 indgang. Det kræver en ny version af IHC Visual for at kode det (jeg har en beta version).LK's kundeservice har givet mig frigivelsesdatoen uge 51, så mon ikke den er god nok denne gang. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ulrik k Besvaret November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 Den jeg har lavet kan køre med alle versioner af controllere... men jeg har kun lavet FB til den nyeste controller.Men det kan nemt laves til de andre 2 typer af controllere..mvh ulrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jens M. Kofoed Besvaret November 5, 2008 Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 Fortæller den vieweren hvad temp. er eller er det blot en on/off, over/under sæt punkt?Med venlig hilsenJens M. Kofoed Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ulrik k Besvaret November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 den viser hvor mange hele grader der. altså fx 14 grader. Den er ikke on/off. den viser det fx i viewerenman kan så udfra det få en udgang til at trække fx ved 25 grader eller hvad man lyster...Har haft prototypen til at køre et par dage nu, den virker efter hensigten... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bo hansen Besvaret December 26, 2008 Rapporter Share Besvaret December 26, 2008 er det noget man kan prøve `??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ulrik k Besvaret December 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 26, 2008 Jeg er stadig i test fasen. desværre er prototype 2 ikke så stabil... har en testperson mere som skal prøve den først, men skal nok tænke på dig når jeg skal teste senere...mvh ulrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bo hansen Besvaret December 26, 2008 Rapporter Share Besvaret December 26, 2008 takker give mig et kald hvis jeg skal teste den eller købe den når den virker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Brandt Besvaret September 8, 2009 Rapporter Share Besvaret September 8, 2009 Hej alle.er der noget nyt termostaten til IHC?jeg er faktisk på jagt efter noget lignende... men bare e´t hygrometer, som jeg påtænker at montere i badeværelset, til styring af ventilatoren....det eneste jeg har fundet er et hygrometer med 0-10v udgang.... men som bekendt findes der ikke analog indgange til IHC:angry: ... skod for at nu bruge et 90'er udtryk:laugh: Rasmus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret September 8, 2009 Rapporter Share Besvaret September 8, 2009 rasmusolsen skrev:Hej alle.er der noget nyt termostaten til IHC?jeg er faktisk på jagt efter noget lignende... men bare e´t hygrometer, som jeg påtænker at montere i badeværelset, til styring af ventilatoren....det eneste jeg har fundet er et hygrometer med 0-10v udgang.... men som bekendt findes der ikke analog indgange til IHC:angry: ... skod for at nu bruge et 90'er udtryk:laugh: RasmusLS Control laver en hygrostat med både relæ og 1-10v udgang, som jeg har med succes har brugt i flere IHC projekter.LS type nummeret er ES537www.lscontrol.dk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
yampa Besvaret October 8, 2009 Rapporter Share Besvaret October 8, 2009 kitora skrev:LK's kan heller ikke justeres andre steder end gennem vieweren og den bruger også kun 1 indgang. Det kræver en ny version af IHC Visual for at kode det (jeg har en beta version).LK's kundeservice har givet mig frigivelsesdatoen uge 51, så mon ikke den er god nok denne gang.Er det nogen sinde blevet til noget med den LK termoføler ?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts