Nicklas Rifseim Skrevet February 27, 2017 Rapporter Share Skrevet February 27, 2017 Hej har sat lydgiver til output modul programmeret til udgang 11.08 når jeg tester røgalarm ved at trykke på testknappen aktivers lydgiver men den stopper ikke !!!! hvilken funktion skal jeg i sætte i FB ? Tænker noget timer eller afstil ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 27, 2017 Rapporter Share Besvaret February 27, 2017 Det kommer an på hvilken FB og røgalarm der er tale om. Standard skal LK røgalarmer dog strømforsynes fra en 24V outputmodul, som bliver afbrudt ved nulstilling af aktiv alarm. se hjælpen til produktet eller FB'n. opload evt. dit program. Nicklas Rifseim 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret February 27, 2017 Rapporter Share Besvaret February 27, 2017 Er det ikke LK røgalarmer du bruger, siden du har et testtryk? Jeg vil ligesom Lars foreslå, at du prøver at markere fb. til røgalarmen og trykke F1. Så skulle der gerne åbne en vejledning i hvordan den skal bruges. I funktionsblokken er der en indgang til afstilling af røgalarmen, som slukker udgangen til lydgiveren og nulstiller røgmelderen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicklas Rifseim Besvaret February 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 27, 2017 43 minutter siden, Lars Jacobsen skrev: Det kommer an på hvilken FB og røgalarm der er tale om. Standard skal LK røgalarmer dog strømforsynes fra en 24V outputmodul, som bliver afbrudt ved nulstilling af aktiv alarm. se hjælpen til produktet eller FB'n. opload evt. dit program. De er standard og forsynet fra 24 output og virker derfra men jeg ved ikke hvordan jeg programmere afstilling så de kan slukkes igen efter tryk test :-( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicklas Rifseim Besvaret February 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 27, 2017 upload klar upload.ihc Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Nicklas Rifseim
Hej
har sat lydgiver til output modul programmeret til udgang 11.08
når jeg tester røgalarm ved at trykke på testknappen aktivers lydgiver men den stopper ikke !!!!
hvilken funktion skal jeg i sætte i FB ?
Tænker noget timer eller afstil ?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts