ulrik k Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Hej kan man dividere med 2 i ihc-programmeringen....altså hvis man har et Heltal også skal bruge halvdelen af det .fx 23som så skal give tallet 11.5Kan man dette???mvh ulrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 Nej, men hvis det er noget den tæller op, så kan du jo sætte den til kun at tælle hver anden gang, og så har du jo halvdelen ;)IHC kan ikke regne... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ulrik k Besvaret November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 Nå ja det er jo rigtigt...men jeg har besluttet at til min termostat skal der bare komme en impuls pr grad. så jeg er gået væk fra at skulle dividere med 2...Tak for svaretMvh Ulrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
ulrik k
Hej kan man dividere med 2 i ihc-programmeringen....altså hvis man har et Heltal også skal bruge halvdelen af det .fx 23som så skal give tallet 11.5Kan man dette???mvh ulrik
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts