Søren Nielsen1354922315 Skrevet February 25, 2017 Rapporter Share Skrevet February 25, 2017 10 stk. 230V output. Sælges kun samlet. På to af dem er den ene "klamme" på fronten væk. På flere af dem er den lille "tap" bagpå knækket. Alder ukendt. Alle er testet OK. Kan afhentes i Odense, men sender også gerne. Kontakt mig evt. på 25 55 91 01. Mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael H. Jensen Besvaret February 26, 2017 Rapporter Share Besvaret February 26, 2017 Hvad er prisen på dine moduler ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Nielsen1354922315 Besvaret February 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 27, 2017 Kom med et bud, jeg er ikke urealistisk ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret February 27, 2017 Rapporter Share Besvaret February 27, 2017 Den knækkede tap på bagsiden og den manglende klamme på fronten er tegn på at de har været åbnet uautoriseret. Det plejer man kun at gøre hvis de har været defekte og nogen har forsøgt sig som gør det selv reperatør. Uden dokumentation for at reperationen er udført fagligt korrekt er det ikke noget som jeg tør have siddende i min installation. I tilfælde af en brand risiker du at forsikringen ikke dækker, hvis de opdager sådanne moduler i din el-installation. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts