Brumbazzz Skrevet February 25, 2017 Rapporter Share Skrevet February 25, 2017 jeg har et problem når jeg vil tilgå min controller via nettet. jeg kan kommer på IHC Visual og på menuen hvor man kan vælge administrator,serviceview ovs. men når jeg åbner en af dem melder den fejl, se billede. håber der er en der kan hjælpe mig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 26, 2017 Rapporter Share Besvaret February 26, 2017 Søg lidt i forummet. Det er helt sikkert relateret til kombination af Visal program, og Firmware i controlleren. Måske også lidt java version og rettigheder. Så prøv evt. at afinstallere alt og geninstallere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DGJ Besvaret February 27, 2017 Rapporter Share Besvaret February 27, 2017 Jeg tror du skal have gjort denne process med din java, det er godt nok linux de viser, men i windows hedder det også kontrolpanel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Brumbazzz
jeg har et problem når jeg vil tilgå min controller via nettet.
jeg kan kommer på IHC Visual og på menuen hvor man kan vælge administrator,serviceview ovs. men når jeg åbner en af dem melder den fejl, se billede.
håber der er en der kan hjælpe mig
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts