Thomas H. Kristensen Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 HejGør jeg noget forkert - Hvorfor kan jeg ikke tilføje flere outputs til et "brugerdefineret udgangsprodukt" i IHC Visual 2.0?Vh. Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 14, 2008 Derfor. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret November 15, 2008 Rapporter Share Besvaret November 15, 2008 Hmm, det er lidt underligt, for jeg er overbevist om at da jeg læste dit indlæg første gang, kunne jeg heller ikke, og vidste ikke hvorfor, og svarede derfor ikke :)Men nu prøvede jeg så lige igen, for at sikre mig at jeg ikke huskede forkert, men jeg kan godt fra den her computer.Kan du prøve at oprette udgangen og et par funktionsblokke, og så sende projektet, for at se om jeg kan med et du har oprettet? Så kan jeg sende det tilbage når jeg har gjort det... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2008 Hej JakobSyntes osse det er en underlig begrænsning. Håber du kan hjælpe I dette vis eksempel vil jeg gerne kunne nøjes med ét udgangsprodukt (m 3 udgange) og ét indgangsprodukt (m 3 indgange)Kan du... ? [file name=Ud_Indgangsprodukter.zip size=2762]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Ud_Indgangsprodukter.zip[/file]Ud_Indgangsprodukter.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2008 Har fået et svar fra LK kundeservice. "Kan ikke lade sig gøre"(Kan man ikke trylle i xml?) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 HejDu kan da bare "klippe klistre"(i XML) i testprojektet der ligger til download på lk.dkSpørgsmålet er jo bare om det giver nogen værdi for dig?ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Barfod Besvaret November 29, 2008 Rapporter Share Besvaret November 29, 2008 Tag et kig på den guide, der ligger her på sitet. Den beskriver, hvordan man gør det i XML.-- Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret December 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Skønt - Tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Thomas H. Kristensen
HejGør jeg noget forkert - Hvorfor kan jeg ikke tilføje flere outputs til et "brugerdefineret udgangsprodukt" i IHC Visual 2.0?Vh. Thomas
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts